Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Allmänt Ont i huvudet Huvudvärksdagbok Spännings-huvudvärk Migrän Huvudvärk vid hormonförändringar Huvudvärk vid lågtryck och oväder Huvudvärk vid virussjukdomar Skallskador & Hjärnskakning Huvudvärk vid synfel Huvudvärk vid baksmälla Hortons huvudvärk Övrigt Huvudvärk Läkemedel Naturpreparat Alternativa behandlingsformer Egenvård Tips & Idéer Positivt & Glädjande Negativt & Jobbigt Min egna berättelse Boktips Internet / TV / Film / Radio Undersökningar Kluringar Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten Om iFokus
Huvudvärk vid hormonförändringar

PMS och huvudvärk

2011-12-31 10:16 #0 av: [Lillfjanten]

jag får en hejdundrande huvudvärk i två dagar före mens, det är liksom inget som hjälper, det sitter mitt i pannan och ner över näsroten och ofta bakom ögonen. mina pms-piller hjälper inte längre mot detta, och jag ska till gyn snart för att se om det finns annan hjälp. du som också har detta problem, har du fått någon pms- eller annan hormonmedicin?

Anmäl
2012-01-01 17:53 #1 av: Krullsvans

Kolla in den lilla tråden om hormonhuvudvärk. Där är vi fler med samma åkomma.
Vi har dock inte nämt hormonpreparat som hjälp...

Anmäl
2012-01-01 17:57 #2 av: [Lillfjanten]

jo, jag har läst den, men jag skapade denna tråd just för tips om någon använder mediciner.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.