Annons:
Etikettinternet-tv-film-radio
Läst 8170 ggr
JohannaEkroth
2011-12-21 19:37

Huvudvärkslänkar

I den här tråden har jag tänkt att vi kan tipsa om webbadresser om ämnet.

Skriv en liten beskrivning om länken också i inlägget, tack! Flört

Om vi håller tråden fri från annat prat, så är det lätt att hitta! Foten i munnen

(Kom ihåg att det finns länkar här ovanför i menyn till webbsidor också!) Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

  • Redigerat 2020-10-16 19:35 av Maria
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Björnidet
2012-02-22 19:20
#4

Hortons i minst 24 år, man tappade räkningen efter ett tag.

Att värken sitter i så kort tid som upp till tre timmar håller jag inte med om. I mitt fall kunde detr börja efter en stressig dag på jobbet och att man tog en lättöl till maten då man kom hem till middan. Det räkte med lättöl för att få igång karusellen. Jag tror inte att det var någon gång i mitt fall att den varade så kort tid som du skrev, mitt elände varade i cycler, det började med lättare anfall som gick över efter några timmar för att efter en vecka börja komma upp mot högre och ondare höjder.Varje dag var det anfall med värk. Efter en fjorton dagars period var den uppe i toppvärk, man blev helt utslagen av detta under tiden det pågick, som jag skrev på en annan sida så stod man på alla fyra i sängen och bara stönade, sekret ur öga och mun kom det, munnen gick inte att stänga därför rann det även där.

Jag fick ben och bäckenbrott med inre skador vid en bilolycka i Finland 1985 och det var en barnlek jämfört med hur ont hortons huvudvärk gör.

Jag hoppas att dom kommer på ett sätt att bota detta elände det skulle underlätta för många.Som jag skrev på förra sidan var det Imigram läkemedel för migrän som hjälpte till att hålla mig på benen som jag fick äta varje dag i en månads tid.

Att blodkärlen i hjärnan svullnar det konstaterades även under min tid men vad beror det på.

qawqaw
2013-03-07 09:36
Annons:
steglits
2013-07-16 09:33
#7

Jag får migrän av kaffe, och blodtrycket stiger väldigt mycket. När jag har låtigt bli kaffet, så bara efter ett par dagar så är blodtrycket normalt igen.

Migränsissi
2014-05-06 19:33
#8

Jag fick svar på migränens gåta och dess lösning i en läkarbok från 1886, av dr Alexander Haig. 

http://miraculis.se/

www.miraculis.se

Upp till toppen
Annons: