Annons:
Etiketthuvudvärksdagbok
Läst 6102 ggr
[Vargöga]
2011-12-27 17:02

Huvudvärksdagbok

Nu vet jag inte riktigt hur denna "dagbok" är tänkt men men.

Idag är andra i rad som jag har huvudvärk. Vet inte vad det beror men möjligen att jag druckit alldeles för dåligt.

Medicin: 400mg Burana

Annons:
JohannaEkroth
2011-12-27 17:15
#1

Huvudvärksdagboken är vad man gör den till. Vill man skapa en egen tråd så får man och vill man skriva i den som jag har skrivit med datum framför så får man det också! Flört

Det är tänkt som en hjälp för oss att skriva av oss och hålla lite koll på hur det ser ut med huvudvärken från dag till dag.

Kanske din dagbok hjälper någon annan att få lite tips och råd.

Jag upptäckte efter att jag vaknade däven av huvudvärk i en veckas tid att det var på grund av dålig luft, slapp just den sortens huvudvärk med 1-2cm öppet sovrumsfönster under natten.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
2011-12-27 17:53
#2

Kom nu på vad det som orsakat min huvudvärk. Det är min morgonmedicin som jag glömt att ta som orsakar huvudvärken. :-P

JohannaEkroth
2011-12-27 17:56
#3

Vad bra, ibland kan det hjälpa att skriva av sig. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
2011-12-27 18:00
#4

Ja det lönar sig att skriva av sig ibland. :-P

mongu
2011-12-27 19:25
#5

Bra att du kom på orsaken. Men sen är det inte bra att missa medicin det ställer till mycket oreda. Hur har du din medicin för att du ska komma ihåg att ta den?

Själv klarar jag mig inte utan min dosett skulle inte komma ihåg att ta rätt antal.

Sen är vätska viktigt med för lite kan ge huvudvärk och illamående m.m.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Vargöga]
2011-12-28 09:10
#6

Jag har mobilen på larm men oftast så sover jag så länge tills larmet ringer och sen när jag går upp efter en stund så har jag glömt bort medicinen. Medicinen står i ett skåp (för barnens skull fast jag bor ensam här i lägenheten).

Idag tog jag medicinerna medan jag gjorde min frukost.

Annons:
[Vargöga]
2011-12-28 16:17
#7

Ja nu vet jag varför jag fick ont i huvudet dom senaste dagarna och det var medicinen. Hoppas det håller i sig om jag är duktig på att ta dom i tid.

JohannaEkroth
2011-12-28 16:29
#8

#7 Härlligt.

Jag själv är hemma i lugnet igen efter långt julfirande och som ett brev på posten börjar huvudvärken göra sig påmind.

Just nu gör det ont ovanför höger öga och uppe på hjässan. Ska stoppa i mig 400mg Tradil och 1g panodil och hoppas det hjälper.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
2011-12-28 16:40
#9

Ja julen var jobbig med huvudvärk lite nu och då.

Hoppas din medicindos hjälper din huvudvärk.

JohannaEkroth
2011-12-28 16:48
#10

Tack ensam mamma, det hoppas jag också. Det värsta är att jag skulle behöva hjälpa syrran att flytta, men jag får se hur det urartar sig.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
2011-12-28 17:02
#11

Usch då. Sånt är svårt att göra när man har ont i huvudet.

Upp till toppen
Annons: