Annons:
Etikettalternativa-behandlingsformer
Läst 5996 ggr
tin-tin68
2011-12-27 19:55

Måste få berätta då!

Jag har lidit av migrän i över 20 år men i sommras så började jag leta alternativ metoder och fastnade för kiropraktik. Min semester gick till att gå en ggn/vecka och gjorde korrigeringar i nacken och ryggraden samt bäckenet. Mina besök glesnar ut mer och mer nu har jag inte varit där sedan i höstas. Mina värsta anfall är borta och jag har fått redskap hur jag ska få ryggmusklerna att slappna av då en del migränanfall börjar med spänningar i ryggen för att vandra uppåt.Sista anfallet jag hade var i november och jag klarade av att jobba den dagen helt otroligt jag som har varit sängliggande och kräkat.

Dyrt ja det har det varit men att vara hemma och sjukskriven är också dyrt. 500/gång kostade mitt kalas.

Annons:
[Meinfinity]
2011-12-27 22:01
#1

Så där har jag hållit på till och från sen 1997 Mycket pengar blir det. Men som jag skrivit i en annan tråd, det ända som får mig att "fungera" någorlunda. Mina besök har kostat allt mellan 300-500 per gång.

Vid ett tifälle kostade det 7500:- för 12 ggr , de 12 besöken gjordes på 3 mån.

tin-tin68
2011-12-27 22:16
#2

Jag känner mig idag som en mer fungerande människa än jag gjort på länge.Under våren som var så mådde jag pyton av alla attacker men jag har dock kvar den hormon relarerade migränen.Vilken tråd har du skrivit skulle vilja läsa.

[Meinfinity]
2011-12-27 22:23
#3

# samma här… Hormon huvudvärken.. Sitter som en "smäck"… Skitjobbigt… Men som sagt… fungerar någorlunda i dag… Har inte huvudvärk konstant…

Nämnde nåt i tråden om betablockare baratror jag de va  :)

Upp till toppen
Annons: