Annons:
Etiketthälsningar
Läst 5040 ggr
[Meinfinity]
2011-12-27 23:49

Tack Bus-Hanna!

För denna sajt :) Känns skönt att veta man inte är ensam..

Tror också att det kan göra nytta för mig , de dagar jag tycker livet är pest pga migränen…

Tackar alla för tips och berättelser…

Jag har kommit en bit på vägen mot ett mer normalt liv, MEN faller ju tillbaka så fort jag måste va hemma… Då känns allt lika hopplöst som förr när jag levde med konstant huvudvärk.

Så STORT TACK Bus-Hanna

*värme*

Annons:
JohannaEkroth
2011-12-28 00:10
#1

Tack Mein, tårar i ögonen här som alltid vid fina ord. Kyss Jag blir så lätt rörd!

Visst är det skönt att känna att man inte är ensam i sin vånda.

Vi kommer att kunna stötta varandra alldeles utmärkt med tips och råd och tröst och pepp.

Jag kände att jag hade ingenstans att prata om min huvudvärk samtidigt som jag förstod att vi är massor som lider av det, och det finns gånger jag har funderat på att ta mitt liv för att slippa detta lidande och för att det känns som det inte finns någon annan utväg. Jag må vara blödig, men det finns en gräns för hur mycket man som människa orkar med.

Och jag är mig själv tacksam att jag tog detta steget och atartade den här sajten som redan nu ligger på 1272 i aktivitetsindex och Niklas tjuvstartade sajten den 25:e och jag fick inte reda på det förrens idag! Flört

Redan nu är vi 45 medlemmar. Glad Och då är det mitt i jul och nyårsrusch. Glad

Det känns som om den här sajten var en bra julklapp till mig själv och till andra.

Vi kanske kan hoppas att år 2012 kan ge lite förhoppnig på ett friskare liv på huvudvärksfronten med varandras råd hjälp och tips!

Tack för att ni finns i mitt liv! Utan er skulle inte sajten finnas heller jue! Jag skulle sitta här och föra monloger, vilket jag redan gjort så många gånger förr och tröttnat på!

Fina goa underbara ni! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Meinfinity]
2011-12-28 00:19
#2

Skrattande Härligt Hanna, vet att detta blir succe…

Ha en härlig jul helg.. Kikar in lite då och då Skrattande

*värme*

agneta-43
2011-12-28 01:49
#3

Tack till dig Bus-Hanna som kom på den geniala idén att starta denna sajt, det hjälper många att få diskutera och se att man inte är ensam att ha ont.

Megakramar till dig Kyss

Medarbetare på Druid & Shaman 

JohannaEkroth
2011-12-28 09:55
#4

Tack Agneta! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Mairah]
2011-12-28 21:04
#5

Det finns många av oss som drabbas av huvudvärk av en eller annan anledning. Känns skönt att veta att vi är många som lider ofta av denna åkomma. Är nog vanligare än vad man tror kanske.

agneta-43
2011-12-28 21:08
#6

Ja, så är det nog Mairah

Medarbetare på Druid & Shaman 

Annons:
_Charlie
2011-12-28 23:34
#7

Jag instämmer, tack! När jag såg att den startats blev jag alldeles lycklig inom mig. Inte för att andra lider, men för att jag inte är ensam. Det är svårt för utomstående som aldrig haft problem med huvudet att förstå, speciellt när det kommer till migrän.

När jag var yngre fick jag ingen förståelse, min styvmor var värst. Jag som inte visste om att jag led av migrän förklarade ofa att jag "hade ont i huvudet". Jag blev itryckt en liter vatten, massa mat som jag kräktes upp, och blev utskickad på promenader för att jag "fått för lite luft" när allt jag behövde var att få sova.

Så jag är tacksam över att det finns fler. Det finns dom som förstår.


JohannaEkroth
2011-12-28 23:45
#8

Charlie - Varmt välkommen till likasinnade! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Vargöga]
2011-12-29 11:40
#9

Jag håller med dom andra och instämmer i kören om den geniala idén om denna sajt. <3

JohannaEkroth
2011-12-29 11:50
#10

Tack ensam mamma! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[sacredspirits]
2011-12-29 16:01
#11

Toppenbra sajt Hanna och även om jag numera nästan är skonad från migrän och huvudvärk så vet jag väl hur det är efter alla år som jag led men lärde mig hantera och mota Olle i grind och på så vis kan jag slippa undan men det räcker med en doft eller ljud ,ljus  så är det kört men man lär sig vad undvika och då går det bra.

Exempel så kan jag inte visstas när man griljerar en julskinka för då ligger jag om fem minuter så bara det är ett av många undvikarsaker.

Whow redan 60 medlemmar,här får du jobb kan jag lova.Grattis till en sajt som kommer att blomstra Cool

JohannaEkroth
2011-12-29 16:17
#12

Tack Sacred! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: