Annons:
Etiketttips-och-ideer
Läst 9289 ggr
JohannaEkroth
1/11/12, 1:45 PM

Soft Tigerbalsam Spännings-HV

Har inte mått så bra och la mig först efter 3-4 inatt efter att ha försökt blivit av med huvudvärken jag hade satt i tinningen. Massageapparaten, Tradil, panodil, Zomig, ingenting hjälpte. Jo massageapparaten gjorde att det blev bättre en stund till att komma tillbaka och jag visste att jag inte blev av med huvudvärken så skulle den vara 7 resor värre när jag vaknade. Den berodde ju givetvis på trötthet, det förstod jag ju.

Så jag kom på någonting jag läste på Tigerbalsams hemsida. Soft Tigerbalsam ska vara bra mot spänningshuvudvärk…

Kletade sidan av pannan och hårbottnen full med tigerbalsam på den punkten det gjorde ont. Denna kylande känsla tigerbalsamet avger spred sig över området och jag kröp till kojs. Kände det kylande välbehaget leta sig längre ner i skallen på mig och dövade det onda. Vilken känsla!

Slog på TV-n och timer på den och vaknade utvilad 11 trots eg för lite sömn för att vara jag, och dessutom hv-fri!

Sedan att jag såg ut som hell i håret, men det ordnade en dusch. Glad

Har ni provat Soft Tigerbalsam mot spänningshuvudvärk?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[Lillfjanten]
1/11/12, 2:15 PM
#1

tyvärr kan jag inte använda tigerbalsam, liniment mm som doftar starkt, det blir huvudvärken värre av, men det låter skönt!

vittran77
8/6/13, 1:25 PM
#2

Jag använder tigerbalsam när värken inte går över med värktabletter. Funkar inte det så duschar jag varmt, låter duschstrålen "massera" nacken/huvudet.

Tarotstollan
8/10/13, 12:54 AM
#3

Den röda milda tigerbalsamen luktar knappt någonting tycker jag och är även på muskelvärk helt kass för mig.

Däremot den vita och också starka, den funkar bra på mig. Jag brukar smörja in nacken och musklerna vid axlarna när jag känner att huvudvärken kommer krypande från nacken.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
9/15/13, 11:53 AM
#4

Jag har också väldigt svårt att förstå att man kan använda Tigerbalsam när man har huvudvärk.

Jag klarar inga dofter alls då.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
9/15/13, 6:15 PM
#5

För mig beror det på vad det är för dofter, söta sliskiga och parfymer och sådant äcklar mig men starka mint, eukalyptus dofter och sådana liknande hjälper för mig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Snurpan83
9/18/13, 2:16 AM
#6

Det måste jag prova någon gång när jag har migrän/spänningshuvudvärk nästa gång!!

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: