Huvudvärksdagbok

Igen (dagbok)

2012-01-28 18:42 #0 av: [Vargöga]

Vet inte vad det är men jag har åter huvudvärk. Nu endast på vänster sida, från mitten av pannan och sen runt till baksidan via tinningen.

Jag misstänker fortfarande att det är medicinen som gör detta. Egentligen är det samma men från olika tillverkare. Huvudvärken vill inte gå över med en vanlig värktablett så det är därför som jag misstänker att det är min andra medicin som orsakar detta.

Idag har jag tagit två styckna Burana á 400mg vid två olika tillfällen. Har dessutom vilat men inte hjälpt något.

Rynkar på näsan

Anmäl
2012-01-28 22:40 #1 av: JohannaEkroth

400mg Burana =400mg Ipren är som sockerpiller när det gäller min migrän... Kombinerar du den med 1g alvedon/panodil?

Du kanske behöver starkare?

 

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-01-29 08:48 #2 av: [Vargöga]

Just nu har jag inte 1g Panadol men i vanliga fall brukar jag kombinera med 1g.

Vet inte om något starkare hjälper heller. :(

Anmäl
2012-01-30 12:28 #3 av: Senga

Hr du provat triptaner? För de flesta brukar den vara ganska effektiv mot migrän om man tar den i tid innan migränen har hunnit gång ordentligt.

Anmäl
2012-01-30 13:08 #4 av: [Vargöga]

Nä det har jag inte. Har iaf hämtat ut 1g Panadol forte nu. SKall nog höra med läkaren om min huvudvärk.

Anmäl
2012-02-01 22:43 #5 av: mongu

Men du kanske har tagit Alvedon ihop med Burana? Det är samma verkan som Panodil.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.