Annons:
Etikettspänningshuvudvärk
Läst 5201 ggr
Björnidet
3/29/12, 12:27 PM

Mjölmat kan vara orsaken

I dag hade de program i TV 4 om mjölmat, slopar man detta får man mera avslappnade muskler och man blir starkare. Min tanke for direkt över till alla med spänningshuvudvärk, kan vi ha en orsak i mjölmaten att det är den som ställer till detta med mångas huvudvärk.

Annons:
[Lillfjanten]
3/29/12, 1:08 PM
#1

vet du vad programmet hette?

Björnidet
3/29/12, 2:02 PM
#2

Morgonprogrammet som Malou von Sivers har varje morgon på TV4, det var fyra personer med varav en som var proffessor emeritus, och tre andra. Intressant program i alla fall.

Björnidet
3/29/12, 2:05 PM
#3

Jag tror det heter "efter tio"

Björnidet
3/29/12, 7:14 PM
#4

Jag rekomenderar att ni letar igen: tv4.se/eftertio. Programmet börjar med en intervju med Magdalena Crafford men håll ut avsnittet kommer detta sändes nu idag på förmiddagen med början kl 10

programdelen handlar om "det vita giftet" vetemjöl och mejeriprodukter,         se detta och bilda er själva en uppfattning, jag tror att vi håller på att äta ihjäl oss.

[Lillfjanten]
3/29/12, 7:16 PM
#5

jag ska glutta lite senare efter det programmet, det låter intressant! Glad

[Mairah]
3/29/12, 7:17 PM
#6

Jag kan mycket väl tänka mig att det ligger något i detta.

Ska kolla in programmet på TV4 Play. Brukar finnas där.

Annons:
Björnidet
3/29/12, 11:22 PM
#7

Om ni flyttar över till tråden Livskvalitet där finns samma inlägg i stort sett samt en länk till programmet i TV4.se/eftertio, det börjar med reklam och sedan magdalena , i mitten c:a kommer inslaget om det vita giftet, vetemjöl/gluten och mjölkprodukter.

[Mairah]
3/30/12, 12:48 PM
#8

Ok, tack!

Upp till toppen
Annons: