Annons:
Etikettom-ifokus
Läst 3086 ggr
JohannaEkroth
8/7/12, 11:03 AM

Ang Autosignaturerna

iFokus har meddelat att det kommer att göras en ändring ang autosignaturerna. Vilket är ganska bra att veta för er som använder fler än tre rader. Niklas från iFokus meddelar:

Vi kommer så småningom att maximera autosignaturerna till ungefär tre rader med text. Det betyder att längre signaturer kommer att bli avklippta. Det kan vara bra för er som har väldigt långa signaturer att känna till."_

(Tack medde för texten!)_

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[Fröken P]
8/7/12, 11:25 AM
#1

det är välkommet för min del, jag tycker att det räcker om det står om man är sajtvärd/medarbetare på någon sajt. det blir lite tjatigt att läsa signaturerna varje gång man läser ett inlägg Flört

JohannaEkroth
8/7/12, 11:30 AM
#2

#2 Haha! Tar åt mig där! Flört

Borde stå Sajtvärd för Huvudvärk

Medarbetare på Bokstavsfolk, Anhöriga och Mag & Tarmsjudomar i min, och så hade jag förut faktiskt. Men ville variera mig lite, men jag skall ändra tillbaka snart. Foten i munnenCool

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Fröken P]
8/7/12, 11:34 AM
#3

Glad ibland så skriver någon bara en eller två meningar, sen är det flera rader signatur, det är väl då det kan bli lite tjatigt. sen beror det ju på vad det står också Flört din signatur tycker jag faktiskt inte är irriterande. det är liksom avskiljt eller vad jag ska säga.

JohannaEkroth
8/7/12, 11:41 AM
#4

Jo jag förstår hur du menar! Flört Tack! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Fröken P]
8/7/12, 11:49 AM
#5

Cool

[Mairah]
8/8/12, 8:06 PM
#6

Är väl en sak om man skriver vilka sajter man är antingen Medarbetare eller värd för, det gör inget för mig heller. Men när det drar iväg och blir långa noveller i signaturen så kan det bli lite jobbigt att läsa varje gång.

Tycker detta meddelande är välkommet Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: