Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Presentationer Hälsningar Allmänt Ont i huvudet Huvudvärksdagbok Spännings-huvudvärk Migrän Huvudvärk vid hormonförändringar Huvudvärk vid lågtryck och oväder Huvudvärk vid virussjukdomar Skallskador & Hjärnskakning Huvudvärk vid synfel Huvudvärk vid baksmälla Hortons huvudvärk Övrigt Huvudvärk Läkemedel Naturpreparat Alternativa behandlingsformer Egenvård Tips & Idéer Positivt & Glädjande Negativt & Jobbigt Min egna berättelse Boktips Internet / TV / Film / Radio Undersökningar Kluringar Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten Om iFokus

Om iFokus

Ang Autosignaturerna

2012-08-07 11:03 #0 av: JohannaEkroth

iFokus har meddelat att det kommer att göras en ändring ang autosignaturerna. Vilket är ganska bra att veta för er som använder fler än tre rader. Niklas från iFokus meddelar:

Vi kommer så småningom att maximera autosignaturerna till ungefär tre rader med text. Det betyder att längre signaturer kommer att bli avklippta. Det kan vara bra för er som har väldigt långa signaturer att känna till."

(Tack medde för texten!)

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-08-07 11:25 #1 av: [Fröken P]

det är välkommet för min del, jag tycker att det räcker om det står om man är sajtvärd/medarbetare på någon sajt. det blir lite tjatigt att läsa signaturerna varje gång man läser ett inlägg Flört

Anmäl
2012-08-07 11:30 #2 av: JohannaEkroth

#2 Haha! Tar åt mig där! Flört

Borde stå Sajtvärd för Huvudvärk

Medarbetare på Bokstavsfolk, Anhöriga och Mag & Tarmsjudomar i min, och så hade jag förut faktiskt. Men ville variera mig lite, men jag skall ändra tillbaka snart. Foten i munnenCool

Anmäl
2012-08-07 11:34 #3 av: [Fröken P]

Glad ibland så skriver någon bara en eller två meningar, sen är det flera rader signatur, det är väl då det kan bli lite tjatigt. sen beror det ju på vad det står också Flört din signatur tycker jag faktiskt inte är irriterande. det är liksom avskiljt eller vad jag ska säga.

Anmäl
2012-08-07 11:41 #4 av: JohannaEkroth

Jo jag förstår hur du menar! Flört Tack! Kyss

Anmäl
2012-08-07 11:49 #5 av: [Fröken P]

Cool

Anmäl
2012-08-08 20:06 #6 av: [Mairah]

Är väl en sak om man skriver vilka sajter man är antingen medarbetare eller värd för, det gör inget för mig heller. Men när det drar iväg och blir långa noveller i signaturen så kan det bli lite jobbigt att läsa varje gång.

Tycker detta meddelande är välkommet Glad

Anmäl