Annons:
Etikettläkemedel
Läst 4398 ggr
leemland
8/31/12, 10:33 PM

Medicinering ?

Finns det någon här inne som använder något naturligt/hälsokost medel mot sin huvudvärk? Något som finns i hälsobutiker eller som man kanske gjort själv?

Eller använder ni bara saker från apoteken/läkaren?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
scillainmyheart
9/1/12, 1:14 PM
#1

Jag har provat ipren, alvedon, massa grejer mot migrän, men inget har funkat:(

-Be yourself, everyone else is already taken-

http://pytti.blogg.se/

[Fröken P]
9/1/12, 2:57 PM
#2

sumatriptan fungerar för mig, inga vanliga smärtstillande.

leemland
9/2/12, 12:54 PM
#3

Okej, ja jag har också testat sånna läkemedel. Ipren, naproxen, ibumetin etc.

Men jag är mer ute efter "naturliga" saker. Tex så ska ju lavendel vara avslappnande och bra. Men själv kan jag inte ha de för jag får huvudvärk av de..

#2 Vad är sumatriptan för något?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Fröken P]
9/2/12, 7:10 PM
#4

lavendel doftar starkt tycker jag och dofter gör min migrän värre, men det kanske fungerar för nån?

IaMiaMaria
9/4/12, 4:07 PM
#5

jag har provat nästan allt känns det som för min huvudvärk, då även en del från hälsokosten och alternativa metoder som healing och akupunktur. Men tyvärr bara läkemedel som tryptizol och citodon som gör någon effekt på min hv.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

leemland
9/8/12, 11:59 AM
#6

Okej #5. Själv har jag än så länge bara testat receptfria läkemedel men skulle vilja testa något från hälsokosten eller andra alternativ.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Peterlina
9/12/12, 7:52 AM
#7

Mattram ska ju vara bra för migrän. Jag testade, men tålde det inte utan fick hosta så jag fick sluta.
Men har hört om andra som haft goda resultat med det.

Upp till toppen
Annons: