Annons:
Etikettmigrän
Läst 2735 ggr
Pelle Långlös
2013-02-09 08:49

Jösses vilken natt

En mer utförligare text finns på min blogg

Kände av huvudvärk igår kväll men senare insåg jag att jag har migrän på inkommande. Ingen medicin hemma för de fanns på sjukhuset (psyket) eftersom jag fortfarande är på permission. Så ingen, inte ens jag, kom ihåg att jag skulle ha med mig migränmedicinen hem. Allt detta med migränen är nytt för mig så jag har ingen bra koll på att släpa med mig medicinen överallt ännu.

Gick och la mig tidigt, redan 18:15. Ingen idé att vara uppe då jag inte hade någon lust att höra och se tv eller sitta vid datorn. Sen under nattens gång gjorde jag en massa knäppa saker. Vid 23-tiden tog jag en chokladbit. Ingen aning om varför. Mådde ännu mera skit efter det. Sen vaknade jag av att jag låg på golvet som en boll. Varför jag låg där har jag ingen aning om.

Vaknade flera gånger per natt och kl 8 gick jag upp och då var allt över och jag kunde äta frukost.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Snurpan83
2013-02-09 14:50
#1

Usch va hemskt.

Hade en liknande natt för ett tag sen. Fruktansvärd migrän. Har inte haft så ont på väldigt länge. Ingen medicin hjälpte och då blev jag rädd. Tänk om medicinen slutar funka, då kan jag inte leva. Så jag gick och la mig och somnade tack och lov men vaknade av smärtan… Men som tur är så somnade jag om efter ett tag och på morgonen var det borta men jag var mör och öm..

 

Pelle Långlös
2013-02-11 16:57
#2

Jag tror att min insomningsmedicin (Imovane) och uteblivet medicininstag av migränmedicinen gjorde mig förvirrad den natten.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: