Annons:
Etikettmigrän
Läst 7897 ggr
AnnicaV
2013-05-30 09:34

Neurolog i Göteborg

Hej!

Bra sida det här. Jag har haft svår migrän i över 40 år. Gick i många år på Migränkliniken i Göteborg. Först hos Dahlöf och sedan Mattias Lindhe. När Mattias upphörde med sin mottagning och flyttade utomlands, så rekommenderade han mig en annan neurolog. Tyvärr trivs jag inte så bra med honom. Upplever att han alltid har ont om tid och att han inte riktigt lyssnar på mig.. :-(

Har haft en lång period med mycket besvärlig migrän och medicinerat i stort sett varje dag. Ville bli sjukskriven ett tag för att trappa ner på sprutor m.m. Lite lättare om man kan vara hemma då. Men han ville absolut inte sjukskriva mig utan jag skulle vända mig till vårdcentralen. konstigt tycker jag. HAN är ju expert på migrän. På VC hänvisade de till honom… Moment 22????

Nu undrar jag om någon kan tipsa mig om en bra OCH förstående neurolog i Göteborg. Som tar sig tid för patienterna.

Annica

Annons:
Maria
2013-05-30 17:09
#1

Jag har också gått hos Carl Dahlöv och sedemera Mattias Lindhe.

Numera är jag patient på neurologen på Sahlgrenska och upplever att de är väldigt bra där. Nu har jag visserligen haft andra bekymmer också men kan du inte få en remiss dit?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AnnicaV
2013-05-31 06:50
#2

Tack Maria! Ska kolla på det…👍

Upp till toppen
Annons: