Annons:
Etikettspänningshuvudvärk
Läst 3315 ggr
huvudvaerken.blogspot.com

Min blogg om spänningshuvudvärk

Jag har startat en blogg om min huvudvärk som heter huvudvaerken.blogspot.com och är ett sätt för mig att följa min resa mot en lättare liv med mindre huvudvärk. 

Jag har haft huvudvärk av spänningstyp i minst 17 år och är inte unik, särskilt inte inom detta forum, men vill ändå dela med mig av min resa framåt för att kanske kunna hjälpa någon mer i det fall att jag nu äntligen faktiskt blir hjälpt. Jag har gjort tre omfattande utredningar, flera olika röntgen, kurator/coach/psykolog-kontakt,botoxutredning, dieter, alternativmedicin, traditionell medicin, livsstilsförändringar, motion, bikramyoga, spikmattor och ja, allt i min makt. Just nu ger jag dry needling en chans samt att jag ska vara helt läkemedelsfri på prov en tid. Jag ska förhoppningsvis få gå huvudvärksskola som är omfattande vård med sjukgymnast, dietist, läkare och alla möjliga. 

Följ gärna min blogg så ska jag göra mitt bästa för att dela med mig av mina erfarenheter och det som funkar på mig, när jag hittar det. Alla har sin huvudvärk och det är aldrig en garanti att det som hjälper den ena hjälper den andra men det är aldrig fel att ge det ett försök.

Annons:
Snurpan83
2014-01-27 23:30
#1

Tack för ditt inlägg :)

 

teardrops
2014-02-05 22:11
#2

Wow! Hur fick du all hjälp till detta? Jag har haft huvudvärk konstant i 8 år..Mig röntgade dom huvudet på för mååånga år sedan och sen dess får jag ingen hjälp,dom tipsar om varma bad och halsdukar -.-

Odette
2014-02-28 15:21
#3

Läst den nu och känner igen mig i mkt. Känns som man har provat allt men inget hjälper, värken bara sprider sig och blir värre och värre. Mer intensiv, och oftare samt längre perioder..
Kommer man nånsin få leva ett hyfsat smärtfritt liv?? Känns jävligt hopplöst efter så många års tid med daglig huvudvärk..

Jag håller tummarna för dig iaf!!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Upp till toppen
Annons: