Annons:
Etikettövrigt-huvudvärk
Läst 2070 ggr
jennifer123
2/2/14, 9:14 PM

får panik

hej

jag är en snart 14 årig tjej och sedan höstas så har jag haft huvudvärk ungefär från mitten av huvudet där bak till vänster öra.

jag är glutenintolerant, tränar minst 6 timmar i veckan sover mellan 6-8 timmar när jag ska till skolan och ätter normalt. jag är inte deprimerad av någonting och för det mesta pigg och glad även om jag har ont i huvudet. det ända jag kan vara stressad av är läxor.

huvudvärken är som att det trycker innefrån. det kommer och går och jag var hoss vårdcentralen med min pappa i början av höst terminen pga smartor under bröstet som fick mig gråta och jag kunde inte ligga på vänster sida när jag sov och tog då upp att jag hadde börjat få ont i huvudet då och då men han sa att jag skulle vänta tills det gick över och att smärtorna i mitt bröst och under revbenen som kändes som att någon knivhögg mig var att mina bröst växer och jag är 99% säker på att det inte var för att dom växer, och huvudvärken är kvar

frågan är då varför har jag huvudvärk?

ps, oroa er inte över bröstet det gick över.

Annons:
Xristina
2/2/14, 9:19 PM
#1

Det låter som att du kan ha en form för migrän.. Nu är jag ju ingen läkare, men så som du beskriver det, så låter det som när jag har migrän. Du bör gå till läkaren igen, och be om en utredning för det.

Just migrän kan utvecklas när man är i puberteten (antagligen pga alla hormoner)

Upp till toppen
Annons: