Annons:
Etikettmigrän
Läst 3027 ggr
Migränsissi
6/24/15, 1:25 PM

Migränfri av kostomläggning

Hej, jag blev fri min svåra migrän genom en radikal kostomläggning, det var ett rent helvete och tog drygt ett år, men det fungerade.

www.miraculis.se

Annons:
[Sabina]
6/24/15, 2:56 PM
#1

Berätta gärna om din kostomläggning. Jag själv har problem med migrän typ varje vecka och är väldigt intresserad av allt som kan hjälpa mig att bli bättre

Migränsissi
6/26/15, 10:12 AM
#2

Det var tufft och väldigt komplext men i stora drag handlar det om att rena kroppen från alla upplagrade gifter och urinsyra, genom en första fruktfasta och sen gå in på läkekost under flera månader och givetvis ta bort alla gifter som farmaka, alkohol, nikotin, koffein, kakao, socker, salt plus animaliskt protein och raffinerade livsmedel.

Man ska dessutom ha mycket regelbundna sovtider och gå ner för vila tidigt, då kroppens naturliga rening börjar 19.00.

Och man måste absolut avstå alla smärtlindrande läkemedel.

Så det är ingen lek och inte bara en kostomläggning utan en genomgående livsförändring.

Läs mer på: www.miraculis.se

www.miraculis.se

[Sabina]
6/26/15, 2:47 PM
#3

Tack så mycket för ditt svar. Det låter som att det varit tufft men så skönt det måste vara när det väl fungerat att få bort migränet och man kommer i balans.

Tyvärr inte prova detta pga min svåra kroniska värk men jag är glad för alla det fungerar på 🙂

Upp till toppen
Annons: