Annons:
Etikettallmänt-ont-i-huvudet
Läst 1514 ggr
Fia68
2016-07-20 21:10

Vid vilken ålder började din huvudvärk?

Hej! Jag undrar vid vilken ålder er huvudvärk startade? Hoppas på många svar!

Annons:
Soligajag1
2016-07-21 07:41
#1

Gomorron  ! 

Jag har en sån huvudvärk nu, tog en stark tablett ( imigran) för ett tag sen, vilade , Hoppas det går över .Har haft denna migrän  sen i 18-års ålder ca, , efter min pappa, Har jobbat med piller , sen va jag tvungen o va hemma.  sjukskriven då o då. 

Idag är det mycket bättre , försöker sköta mig, äta rätt, dricka mycket vatten, vila o inte stressa .  Ibland kommer huvudvärken ändå. 

Jobbigt .

HH 🙂

Maria
2016-07-21 08:49
#2

Jag skrev alltid.

Mina föräldrar åkte in akut flera gånger med mig som barn men jag kommer inte ihåg det. Jag fick en rejäl hjärnskakning också när jag var 8 månader och låg på barnsjukhuset i tre veckor.

2005 fick jag borrelia som satte sig på nervsystemet med hjärnhinneinflammation. Då upptäckte man en förändring i hjärnan.

2011 så opererades jag för denna tumör som hade vuxit. Det var en elak cancer så jag strålbehandlades efteråt.

Jag har fortfarande stora återkommande besvär med huvudvärk och försöker medicinera så gott det går.

Jag har 50% sjukersättning numera och slipper karensdag men får söka varje år för detta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2016-07-21 09:35
#3

Helt otroligt !! Att du fungerar och orkar med dagarna!! 

Vilken kämpe du är !! Skriver massor härinne oxå, har jag märkt . Fantastiskt tycker jag efter allt du varit med om sen du va liten. 🙂🌺

Min huvudvärk lättade nu, jag tar en svart kopp kaffe med socker i , brukar bli bättre då, o 2 tabletter då. 

Ha en fin dag Maria 🤗 Kram Kram // Hillevi

HH 🙂

Maria
2016-07-21 09:39
#4

Tack så mycket.

Hoppas din huvudvärk lättar också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2016-07-21 20:53
#5

Hejsan Maria 🙂 Äntligen mår jag bättre tack.

Kram Kram 🙂

HH 🙂

Maria
2016-07-21 22:15
#6

Åh vad skönt att höra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Iskall
2016-08-15 10:51
#7

Jag har alltid haft huvudvärk. Lider även av migrän, som barn kunde jag ha det upp till en gång i veckan, där emellan kunde jag bara ha vanlig huvudvärk. Men ju äldre jag blev, desto bättre blev migränen, men den vanliga huvudvärken blev värre. Nu har jag migrän väldigt sällan, men har istället huvudvärk lite titt som tätt som kan sitta i några dagar innan det släpper. Det är så pass svår huvudvärk så att jag ibland spyr av den, kan nästan säga att det är migrän light, om det nu skulle finnas.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Upp till toppen
Annons: