Annons:
Etikettallmänt-ont-i-huvudet
Läst 1699 ggr
siberlina
2016-07-30 21:18

Huvudvärk

Har ofta ont i huvudet på morgonen,och spyr ibland en hel dag,,och nu på sista tiden har det börjat surra i huvudet,inte tinnitus. En dag när jagböjde mig fram för att skölja huvvudet i duchen så fick jag så ont i huvudet så jag va tvungen att ligga stilla en lång stund,vad kan detta bero på ,finns det någon själ här som vet…

Annons:
Maria
2016-07-31 07:19
#1

Det låter som om du har återkommande migrän men huvudvärk som är långvarig och huvudvärk som ändrar karaktär bör man söka för tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Iskall
2016-08-15 10:54
#2

Det kan vara som Maria säger, att du har en återkommande migrän. Men det kan även vara spänningar i rygg och axlar, som sätter sig på huvudet och balansnerven. Men i vilket fall som helst så är det värt att kolla upp det vad det kan bero på.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Maria
2016-08-20 08:05
#3

Hur har det gått för dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

siberlina
2016-09-12 14:10
#4

Det har nästan gått över,och när jag känner att det är på g då dricker jag 2 stora koppar the,och det funkar

Maria
2016-09-12 15:51
#5

#4 Vad skönt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: