Annons:
Etikettövrigt-huvudvärk
Läst 1758 ggr
Ivarsdottir
10/11/17, 9:09 AM

Nån som har supraorbital neuralgia?

Jag har haft i stort sett daglig huvudvärk de senaste 10 åren och gått igenom en del mediciner som inte gett nån effekt förutom gabapeptin som jag tyvärr fick svåra biverkningar av och inte kan äta. Jag undrar om det är nån mer än jag som har supraorbital neuralgia?

Annons:
Maria
10/26/17, 8:48 AM
#1

Så synd att du inte fått något svar.

Jag kan ingenting om detta tillstånd. Du kan väl berätta om hur det påverkar dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ivarsdottir
10/31/17, 8:43 PM
#2

Jag går med ständig huvudvärk som jag mest kan likna vid en syl ovanför mitt ena öga. Flera gånger per dygn får jag smärttoppar som ibland är outhärdliga. Har alltid ont på samma ställe. De trodde först att jag hade hortons men efter en massa olika kontroller så fick jag min diagnos. Fick gabapeptin mot smärtan och blev smärtfri, dock fick jag svåra biverkningar och står nu utan hjälp från vården.

Maria
10/31/17, 9:32 PM
#3

Har du bara testat gabapentin ? Det borde ju finnas en mängd mer preparat att testa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
11/2/17, 9:17 AM
#4

Jag har också en besvärlig huvudvärk men av helt andra orsaker (hjärntumör) Jag har testat mig fram i flera år med olika mediciner varav vissa har hjälpt en aning och andra inte alls.

Numera så har jag morfinplåster kombinerat med gabapentin + behovsmedicin och det verkar fungera skapligt för mig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: