Värk hela tiden?
Min kompis säger att hon konstant har huvudvärk, vissa dagar olika kraftiga. Hon vet inte hur det är att inte ha ont.
Hon har gått till läkare och de säger att hon bara ska "sova bättre, äta bättre" och allt det där. Men inte hjälper det.
Dock så lindrades det något när hon skaffade linser eftersom hon tydligen ansträngdes för mycket utan och skapade spänningar.
Men jag tycker att det låter väldigt allvarligt om man inte vet hur det är att inte ha ont…
Ja, det låter verkligen inte bra. När man har ont så ofta som din kompis har behöver man få göra en ordentlig utredning.
Visst kan synfel ge huvudvärk ochhar man huvudvärk så kan man hamna i en ond spiral och vara orolig för att ha ont i huvudet när man vaknar och då kommer man antagligen att vakna med huvudvärk bara av oron.
Lever din kompis ett stressigt liv?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Om det lindrades av att hon skaffade linser så beror det nog på synfel. Hur länge sedan är det hon skaffade linserna? Ibland kan det ta ett tag innan ögonen och huvudet vänjer sig.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Det är väldigt många som lever med kronisk huvudvärkssmärta varje dag.
#3 Jo, det är ju också ett alternativ.
Och jag kan ju inte annat än erkänna att jag djupt och innerligt lider med dessa människor.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Ja, det hade väl varit trevligt om man slapp kanske. Eller så skulle man inte veta vad man skulle göra med all fritid man fick:)
Ja å de perioder man har utan eller med lindrigare huvudvärk så mår man ju som man ska och då tänker man inte på att man inte har speciellt ont. Det kommer man på när huvudvärken kommit tillbaka och då är det för sent att njuta av att inte ha ont! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_