huvudvärk med tryck
är det spänningshuvudvärk ja kan ha?
har i ett års tid haft huvudvärk men inte som en vanlig huvudvärk (som jag upplever det) utan som ett tryck på två punkter just (är typ som två små gropar i huvudet eller de känns som det :P ). gör ont varje dag i olika grader och även när ja trycker lätt där.
skickar med en bild på ungefärt vart de sitter på huvudet
känner att ibland har ja ont i nacken men inte allt för ofta.
Kanske är det de, om lätt tryck påverkar den verkar ju orsaken sitta ytligt. Folk med mycket spänd hårbotten kan ha mycket huvudvärk. Har du provat att få hårbotten masserad?
jag kan ha sån huvudvärk med, (tror jag iaf), jag brukar likna det med att det känns som att jag har blytyngder på vissa punkter, det känns så tungt så tungt.. och ibland kan jag även få en "blöt" känsla, lite svårt att förklara :)
Lillfjanten - Den där blöta känslan känner jag igen, som om det skulle rinna varm vätska under huden…
TS - Har du håret jämt uppsatt sådär?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#3 det är lite läbbig känsla, men jag upplever det som lite kallt istället :)
vad gäller uppsatt hår,(det var en bra fråga från dig till ts) så har jag mindre nackvärk då jag klippte mig och inte behöver ha svans, det påverkade väldigt mycket, så det är bra att testa utan uppsatt också.
Spänningar i nackmusklerna? Lever med detta mer eller mindre permanent och känner igen mig. 
Lillfjanten - kallt ja, det stämmer, kan känas så i knäna också ifall man slår i dem.
Jo jag har lågt hår och jag vill klippa mig kort kort för att se om det hjälper… problemet är att jag ser ut som en kille då säkert för jag vill inte sminka mig… 
Ja, spänningar i nackmusklerna är orsak till mångan av mina migränanfall.
Numera sedan jag tar 10mg Atarax vid 19 på kvällen vilken är orosdämpande så har jag mindre migrän.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
nej har inte håret uppsatt jämt :P haft denna uppsättning en gång bara ^^
men ska till läkaren nu på ons så får vi se vad dom säger om jag känns spänd i nacken..