Huvudvärk iFokus

Huvudvärk

Etikettallmänt-ont-i-huvudet
Läst 5444 ggr
IaMiaMaria
0

Ont på nätterna!

I natt har jag verkligen sovit dåligt pga min huvudvärk! Behöver bara få gnälla av mig lite.

Den börjar släppa lite nu, äntligen. Men för mig så är nätterna och mornarna värst och sen kommer den tillbaka frammåt kvällen. Har ju nyss slutat med en del mediciner, bla dem som gör att jag sover bättre så det är ju inte konstigt att jag her mer ont om nättrena. Åh så värker kroppen också. Men jag har en diagnos och vet vad min huvudvärk beror på, men idag var jag riktigt trött på den!

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Maria
0

Vad är det för diagnos du har?

Jag har också ont i huvudet på nätterna men peppar peppar så har det varit lite bättre det sista.

/Maria

IaMiaMaria
0

Jag har IIH = idiopatisk intrakraniell hypertension som äntligen blivit mycket bättre! Har inte alls lika ont längre som jag har haft det senaste året. Bara att hoppas att det håller i sig och inte är något tillfälligt Glad

//Maria

Maria
0

Får du behandling med lumbalpunktioner?

Hoppas också att det håller sig bra för digGlad

/Maria

IaMiaMaria
0

Nä har gjort två för att mäta trycket och sen har jag medicinerat, men har fått slutat med dem nu Glad då jag är bättre. Så som sagt bara att hoppas att det håller sig bort. Kan ju tyvärr komma tillbaka Rynkar på näsan

//Maria